Alice Stronghold (spiritofdream) wrote,
Alice Stronghold
spiritofdream

  • Mood:
  • Music:

"A tu reklamu na Primě s krásnou blondýnkou, tu určitě znáte, ne?"

WTF? Reklamu nebo blondýnku? - To byla první věc, která mi bleskla hlavou. :)))

Odpověď na obě možnosti tak jako tak zní záporně, takže to nebudeme řešit.
Medvědí kamarádka měla vrátit knihu. Sice má čas do čtvrtka, ale protože s Tuleněm navštívili Zličín, domluvily jsme si sraz. Za 15 minut jsem byla na smluveném místě, ale ouha. Medvěd nikde a já tam sama bludící mezi lidmi lačnícími po výhodných nákupech a skvělých akcích.

A pak se to stalo. Neměla jsem ani kam utéct ani se na co vymluvit, stala jsem se obětí reklamí akce na parfémy. Neptejte se mě na značku, vím jen, že byla francouzská. Parfémy... no ne že bych neměla ráda, když něco hezky voní, ale já sama se moc nevoním, většinou tak maximálně toaletní vodou. (Lucia je krásná vůně a je moje.) Slečna mě ovoněla, vyhučela mi díru do hlavy a následně mi sdělila, že zaváděcí cena 50ml bude 1200Kč, ale protože já mám štěstí, že mě oslovila, může mi prodat obě za 600Kč. Moje dlouhé zírání a odpověď, co že bych s nima asi dělala, slečnu pravda na chvíli vykolejilo, ale nepolevila a ke dvěma dámským přihodila ještě jednu pánskou vůni. Má odpověď zůstala stejná. Načež duch trhu do slečny opětovně vstoupil a rozhodla se, že mi prodá jednu, kterou budu chtít za neuvěřitelné 200Kč. Asi nechápala, jak u sebe někdo může nemít žádné peníze.
Pointou budiž, že oba parfémy jsou na první ostřik poměrně pěkné, ale ničím výrazné, po delší době na kůži ovšem dost pekelně smrdí. (I když já jsem čumák vybíravý a mám zvláští PH kůže, takže vůně na mě dělají divné věci. :D)

Jelikož Medvěd byl stále v nedohlednu, tak po skončení akce jsme se daly se slečnou do řeči. Poměrně nesmlouvavě jsem jí řekla, že já bych 1200Kč za vůni nikdy nedala, leda že by byla namíchaná speciálně pro mě, a ani fakt, že vydrží 12 hodin (to mám teda radost, že se toho smrdupuchu nezbavím na tak dlouho), nepřidává nic na hodnotě. Vzpoměla jsem si na krásně vonící Dolce & Gabana Light Blue, která by mi za ty peníze stála (a pokud vím, tak 50ml stojí tak nějak podobně, ne?), porovnala to s tím, za co po skončení zaváděcí ceny budou chtít tak 2000, a chtělo se mi zvracet. Voní totiž dost podobně, jako ten šílený Gucci parfém z loňských Vánoc. Ble...
Jo, duch tržní

"A vy tu reklamu fakt neznáte?" optala se znovu, tentokrát již v nereklamním hovoru, protože zjistila, že ze mě prachy nebudou.
"Ne, fakt ne. TV moc nejede, a Prima už vůbec ne."
"A parfémy nepoužíváte?"
"Ne, moc ne. Vůně jsou fajn, ale zatím jsem nenašla tu svou."
"A když jste zmínila DG, to znáte odkud?"
"To je vůně mé přítelkyně, ta mi sice voní, ale na ní, ne na sobě."
"Aha." pronesla a odešla nabízet raději někam jinam.

No a to všechno jenom proto, že Medvěd si nevybrala lepší místo pro sraz. :D
Tags: reklamní akce, vůně, zamýšlím se
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 23 comments